020-2612837

Case study: Kroftman boekt groot succes met onze Managed Live Chat

Dat live chat uitbesteden zijn vruchten afwerpt, wisten wij bij LiveChat Pro eigenlijk al. Maar recent onderzoek bij één van onze klanten heeft dit nogmaals bewezen. Kroftman Structures benaderde ons met het verzoek om het aantal leads vanuit websitebezoekers te verhogen, zonder dat dit al te veel tijd en geld zou kosten. Over dit proces hebben we een case study geschreven, zodat je precies kan zien hoe dit gebeurd is.

Verhogen aantal leads

Kroftman Structures is internationaal leverancier van (mobiele) opslagruimtes en levert zowel loodsen als silo’s en opslagtenten voor verschillende doeleinden. Het bedrijf wilde het aantal leads van hun website verhogen. Daarbij kwamen ze al snel uit op live chat.

Uitbesteden

Er was echter één probleem: Kroftman had geen bemanning om op live chat in te zetten. Uitbesteden was dus de meest voor de hand liggende oplossing. En, ondanks dat het bedrijf er in eerste instantie zijn twijfels over had vanwege de complexiteit van hun producten, schakelden zij onze hulp in.

Succes

Samen met Kroftman hebben we voor de pilot een maximum aantal leads per maand afgesproken. In de eerste maand gingen we daar al vrij snel overheen. Daarnaast zagen we een maandelijkse groei in het aantal leads dat bij het bedrijf binnenkwam.

Kennisoverdracht

Voor dit project heeft ons meertalige personeel een goede, uitgebreide training gekregen over Kroftman en zijn producten. Daarnaast zorgden we voor een naslagwerk dat altijd en overal voor iedereen toegankelijk was, zodat onze chatoperators zoveel mogelijk vragen zelf konden beantwoorden.

Bijkomende voordelen

Kroftman ziet niet alleen het groeiend aantal leads als een succes, het bedrijf beseft zich ook dat het eigen salesteam minder tijd kwijt is aan een potentiële lead. Het team werkt nu efficiënter en is minder tijd kwijt.

Wil je graag meer details over het succes van Kroftman? Lees dan hier de hele case study. Wil jij ook met je bedrijf meer leads binnenhalen en tegelijkertijd tijd en geld besparen? Neem dan met ons contact op.

Reageer op dit artikel

Wees de eerste om commentaar te geven!

Hou me op de hoogte van
avatar
wpDiscuz
Meld u zich aan voor onze nieuwsbrief
Meld u zich aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief boordevol tips over customer service, leadgeneratie en e-commerce
Dit venster nooit meer tonen