020-2612837

Live chat training

Wilt u chat inzetten als volwaardig communicatiekanaal? Dan biedt onze live chat training u handvatten hoe u dit serieus en effectief inzet.

LiveChat Pro biedt trainingssessies in uw bedrijf om operators, teamleiders en managers klassikaal op te leiden. Onze cursussen bestaan uit:

  • Chat operator training
  • Chat operator refresher training
  • Train-the-trainer

Chat is de nieuwe manier om online met klanten te communiceren. Maar is het nu whatsappen, e-mailen of een combinatie van de twee? Hoe hou je het kort, krachtig en effectief? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat chatsessies uren duren, terwijl andere klanten op u wachten.

Mag je eigenlijk afkortingen en emoticons gebruiken? En hoe behaal je ook via live chat je verkoopdoelstellingen?

In twee intensieve, praktijkgerichte en leuke dagdelen leert u hoe u op een professionele wijze chat met prospects en klanten: met de juiste toon en met een goed resultaat.

De onderwerpen:

  • de spelregels van live chat
  • leiding nemen en controle houden tijdens een chat
  • samenvatten en doorvragen
  • klantgericht schrijven
  • snel en actief schrijven
  • modern, zakelijk taalgebruik
  • empathie tonen
  • verkoopkansen identificeren en grijpen.

Onze trainingssessies zullen uw team helpen:

  • de kennis van chat etiquette en de vaardigheden om via chat met klanten te communiceren zich eigen te maken of te verbeteren
  • een professioneel imago tijdens de chats te projecteren
  • zich voor te bereiden om snel en effectief te communiceren door middel van geschreven taal
  • zich voor te bereiden op valkuilen en blunders die tijdens chat kunnen plaatsvinden

Interesse?

Neem met ons contact op om een offerte aan te vragen.




Seher AyazogluDe training van LiveChat Pro was zeer nuttig. De trainer Anthony was heel bekwaam in het overbrengen van de kennis aan onze klantenservicemedewerkers. Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Seher Ayazoglu – MEDIQ

mediq