020-2612837

Live chat voor E-commerce

De lijn tussen in-store en online ervaringen blijft vervagen.

Wanneer een klant in een winkel staat, en hij lijkt hulp nodig te hebben, zal een verkoper de klant benaderen, gepersonaliseerde hulp bieden en proberen tegen de hoogst mogelijke waarde te verkopen. De verkoper zal gebruik maken van alle beschikbare informatie: het product waarnaar de klant op zoek is, heeft hij de klant problemen met het vinden van een product of probeert men te vergelijken, lijkt men gefrustreerd, loopt men richting de uitgang, is dit een vaste klant… En op basis van deze informatie, samen met de verwachte waarde van de klant en de transactie, zal de verkoper het juiste type en niveau hulp bieden.

LiveChat Pro stelt e-commerce managers en eigenaars van webwinkels in staat om ditzelfde proces binnen het online verkoopproces te repliceren. In feite, door live chat uit te besteden aan chat specialisten op het gebied van sales en e-commerce kunnen onze opdrachtgevers veel beter werk leveren en dit met een grotere efficiëntie doen.

LiveChat Pro stelt klanten in staat om hun e-commerce resultaten aanzienlijk te verhogen. Klanten realiseren gewoonlijk:

  • een stijging van 20% in de online verkoop
  • een stijging van 35% in de gemiddelde orderwaarde door middel van cross-sells en upsells
  • minder winkelwagenverlatingen
  • verhogingen in herhaalde verkopen

Branches:

  • Retail
  • Travel & Hospitality
  • Software-as-a-service
  • Vergelijkingssites
  • Verzekeringen

Lees hier over hoe wij over uw producten en diensten te weten komen.