Klantenservice in het Duits uitbesteden

Nederlanders staan erom bekend veel talen te spreken. Dat is ook niet geheel onlogisch, want onze geografische ligging is ideaal om zaken te doen met het buitenland. En met Duitsland vlakbij (en zo ook landen als Zwitserland en Oostenrijk), is de kans aanwezig dat u al zaken doet met onze oosterburen. Of dat u dit in de toekomst gaat doen, wanneer uw bedrijf groeit.

Producten zijn namelijk heel gemakkelijk verstuurd binnen Europa. Daarnaast is Duitsland een groot land, waar kennis van de Engelse taal nog wel eens tekortschiet. Daarom is Duitse klantenservice bieden niet alleen een fijne extra service voor bedrijven die Duitstalige klanten hebben, het is misschien zelfs wel cruciaal om deze klanten tevreden te houden.

Als u nog twijfelt of klantenservice bieden in het Duits voor uw bedrijf iets toevoegt, beseft u zich dan dat dit uw bereik aanzienlijk kan vergroten. En bij LiveChat Pro kunnen we u de kans niet ontnemen om uitstekende klantenservice te bieden aan ál uw klanten, waar ook ter wereld.

Want wist u dat er in gebieden van landen als Frankrijk, Italië, Luxemburg, België, Roemenië, Hongarije en zelfs Denemarken ook Duits gesproken wordt als eerste taal? Er zijn zelfs kleine gebieden in Midden- en Latijns-Amerika en Afrika te vinden waar Duits gesproken wordt. U ziet dus hoe handig het kan zijn om deze taal te beheersen.

Duitse klantenservice is zó toegevoegd aan live chat. Hiervoor hoeft u weinig méér te doen dan ons te helpen met wat technische termen van uw bedrijf en producten. Bij LiveChat Pro bieden we, naast Nederlands, Engels en Duits overigens ook klantenservice in het Frans! Dat is handig voor wanneer uw bedrijf actief is in landen waar Frans gesproken wordt.