020-2612837

Waarom zou ik niet mijn eigen mensen inzetten?

De prijs van onze managed live chat dienst begint vanaf 999 euro per maand. Als u zelf iemand gaat inzetten, dan bent u het volgende kwijt:

  • Brutosalaris van een customer service medewerker: 24.000 euro (bron: Loonwijzer.nl)
  • Vakantiegeld: 1.920 euro
  • Werknemersverzekeringen: 2.232 euro
  • Bijdrage Zwv: 1.944 euro
  • Kantoor en andere overhead: 3.000 euro
  • Computer en telefoon: 720 euro
  • Dertiende maand: 1.920 euro
  • Totaal: 35.736 euro per jaar

Dit is exclusief recruitment-, trainings- en managementkosten. De medewerker zal voortdurend achter haar of zijn pc moeten zitten om snel op inkomende chats te kunnen reageren (wij garanderen een responssnelheid van maximaal 30 seconden). Hij of zij kan dus geen telefoontjes opnemen of andere dingen doen. Om van 7 uur ‘s ochtends tot 11 uur ‘s avonds, 7 dagen per week live chat te kunnen bieden is één medewerker natuurlijk niet voldoende. Bovendien werken wij ook met chat operators die standby staan; wij zijn dus nooit ziek of gaan nooit op vakantie.

En tenslotte, live chat is onze core business. Wij doen de hele dag niets anders. Continu zijn wij de live chat software aan het optimaliseren om de juiste bezoeker op het juiste moment in het aankoopproces te bereiken. Wij zijn expert op dit gebied en weten hoe we bezoekers naar leads en klanten moeten converteren.

Meer weten over de kostenbesparing?

Bel naar 020-2612837 of chat met ons.