Live chat uitbesteden

Digital Customer Care Company is een toonaangevend live chat contact center met live chat operators die voor een verscheidenheid van opdrachtgevers werken.

Elk bedrijf is op zoek naar manieren om zich te onderscheiden van haar concurrentie. Klanten verwachten dat ze meerdere communicatiekanalen kunnen gebruiken als ze met bedrijven willen communiceren, waarbij live chat bovenaan de lijst staat. Digital Customer Care Company is een toonaangevend live chat contact center met live chat operators die voor een verscheidenheid van opdrachtgevers werken, van retailers tot ICT bedrijven tot onderwijsinstellingen en autodealers.

Welk probleem heeft u?

  • U heeft geen extra medewerkers om live chat te kunnen bedienen.
  • Uw medewerkers zijn niet getraind om snelle, maar boeiende live chat gesprekken met klanten te voeren.
  • U heeft niet de juiste medewerkers om een hoogwaardige live chat dienst met snelle responstijden aan uw klanten en prospects te leveren.
  • U heeft geen medewerkers in dienst die de live chat buiten uw kantooruren kunnen bedienen.
  • U heeft al live chat, maar de gesprekken leiden niet tot de gewenste resultaten.
  • U besteedt live chat uit, maar de kwaliteit van de gesprekken valt tegen.

Wat doen we?

We geven met onze live chat service uw conversiecijfers een boost met onze geweldige verkoop- en klantenservicemedewerkers. Wij werken 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Ook in het weekend!

Waarom Digital Customer Care Company?

Experts in live chat

We concentreren ons uitsluitend op digitale dialogen met uw klanten. Via live chat maar ook via andere webcare kanalen.

Onze passie

Onze passie is het helpen van klanten. Dit is dan ook onze kernactiviteit.

Uitstekende klantervaring

We werken met een professioneel team die met een gedegen training uw klanten te woord staan en zo een uitstekende klantervaring leveren.

Service Level Agreement

We hebben de zwaarste SLA in de branche. We garanderen een maximale reactietijd van 30 seconden. Zo niet, dan krijgt u van ons geld terug!

Meertalig

We werken met een internationaal team en leveren live chat in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Portugees en Spaans.

Omnichannel

We ondersteunen vele communicatiekanalen, waaronder e-mail, Facebook, Twitter, Whatsapp en natuurlijk live chat.

De beste technologie

De geavanceerde technologie die we gebruiken stelt ons in staat om uw websitebezoekers op het juiste moment in hun online customer journey uit te nodigen voor een gesprek.

Ruime openingstijden

We zijn 24 uur per dag geopend, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar!

Met Digital Customer Care Company kunnen we onze internationale websitebezoekers beter en sneller van dienst zijn. Dit maar liefst 7 dagen per week, 24 uur per dag en in 5 verschillende talen!

Johan van de Water – Nooteboom Trailers

Digital Customer Care Company stelt bezoekers in onze webshop in staat om met ons bedrijf contact te hebben tijdens maar ook buiten kantoortijden. We maken gebruik van hun professionele chat operators die op vragen van onze bezoekers reageren en ze tot klanten proberen te converteren en dus onze conversie verbeteren. 

Nico Veldkamp – EP

Als een Amerikaans bedrijf dat uitbreidt naar Europa, hadden we een sterke partner nodig met de mogelijkheid om chatgesprekken in meerdere talen op een professionele manier af te handelen. We vonden Digital Customer Care Company en tot nu toe doen ze geweldig werk.

Ricardo Correia – Strider Bikes