Live chat voor E-commerce

Wanneer een klant in een winkel staat, biedt de verkoper gepersonaliseerde hulp bieden hulp aan. Digital Customer Care Company helpt u online hetzelfde te doen.

De lijn tussen in-store en online ervaringen blijft vervagen.

Wanneer een klant in een winkel staat, en hij lijkt hulp nodig te hebben, zal een verkoper de klant benaderen en gepersonaliseerde hulp bieden waarbij hij zal proberen tegen de hoogst mogelijke waarde te verkopen. De verkoper maakt gebruik van alle informatie die hij waarneemt:

  • Naar welk product is de klant op zoek?
  • Heeft de klant problemen met het vinden van een product?
  • Probeert hij producten te vergelijken?
  • Lijkt de klant gefrustreerd?
  • Loopt hij richting de uitgang?
  • betreft het een vaste klant?

Op basis van deze informatie, samen met de verwachte waarde van de transactie, zal de verkoper het juiste type en niveau hulp bieden.

Digital Customer Care Company stelt e-commerce managers en eigenaars van webwinkels in staat om ditzelfde proces binnen het online verkoopproces na te bootsen. In feite, door live chat uit te besteden aan chat specialisten op het gebied van sales en e-commerce kunnen onze opdrachtgevers veel beter werk leveren en dit met een grotere efficiëntie doen.

Digital Customer Care Company stelt klanten in staat om hun e-commerce resultaten aanzienlijk te verhogen. Klanten behalen gewoonlijk:

  • een stijging van 20% in de online verkoop;
  • een stijging van 35% in de gemiddelde orderwaarde door middel van cross-sells en upsells;
  • minder winkelwagenverlatingen;
  • verhogingen in herhaalde verkopen.

Lees hier over hoe wij over uw producten en diensten te weten komen.

Branches waarin wij werken:

  • Retail;
  • Travel & Hospitality;
  • Software-as-a-service;
  • Vergelijkingssites;
  • Verzekeringen.