Laten we eens naar enkele getallen kijken.

$57 miljard werd in 2012 uitgegeven om webverkeer te genereren. Hiervan resulteerde $23 miljard in bounce traffic.

Dat doet zeer! Maar het wordt eerst nog erger voordat het beter wordt:

Gemiddeld werd er $91 uitgegeven om 1 bezoeker op een website te krijgen. Echter, slechts $1 werd besteed om de bezoeker te converteren als hij eenmaal op de site was aangekomen.

Geen wonder dat slechts 2% van de bezoekers daadwerkelijk converteert!
Dus hoe kan de online marketeer tegen alle verwachtingen in toch slagen en resultaten optimaliseren?

Hoewel het verkeersvolume proberen te verhogen een optie is, is de interactie opzoeken met uw bestaande, zuurverdiende verkeer een veel efficiëntere en kosteneffectieve aanpak. Door middel van live, menselijke interactie maakt Digital Customer Care Company het voor online marketeers mogelijk het soort rijke, boeiende klantervaringen te leveren waarmee resultaten behaald worden. Door middel van zoekwoordtargeting en bezoekersgedrag zal Digital Customer Care Company bepalen met welke klanten contact gemaakt zal worden, en zullen we een relevante interactie leveren die ontworpen is om de bezoeker te converteren tot een gekwalificeerde lead.

Verder kan de rijke stroom van content, die door onze live interacties met uw bezoekers wordt vastgelegd, vervolgens worden ingezet om bruikbare inzichten voor klanten te verkrijgen, zodat u uw marketingcampagnes verder kunt optimaliseren.

De resultaten zijn bewezen:

  • Verlaagde CPL (cost-per-lead);
  • Meer leads;
  • Verminderde bounce rates;
  • Marketingsucces.

Branches:

  • ICT-bedrijven;
  • Autodealers;
  • Reclame- en marketingbureaus;
  • Advocatenkantoren;
  • Architecten- en ingenieursbureaus;
  • Uitzendbureaus en werving & selectie;
  • Vastgoedmakelaars;
  • Financiële dienstverleners;
  • Industriële ondernemingen.

Lees hier over hoe wij over uw producten en diensten te weten komen.