020-2612837

Onze klanten

Case studies


voorkant-case-study-kroftman-724x1024

Kroftman Structures verdubbelt aantal offerteaanvragen met LiveChat Pro

Maandelijks heeft Kroftman Structures ongeveer 60.000 bezoekers op zijn website. Hoe kunnen we van deze bezoekers leads maken? De leverancier van opslaghallen schakelde LiveChat Pro in om vragen van websitebezoekers te beantwoorden via live chat. Het resultaat? Een ruime verdubbeling in sales leads met 365 offerteaanvragen in augustus ten opzichte van 164 in het voorgaande jaar.

Download de case study

Nooteboom Trailers biedt extra klantenservice met LiveChat Pro

Speciaal transport is maatwerk. Daarom investeert de Nooteboom Trailers continu in innovaties – niet alleen op het vlak van uitzonderlijk wegvervoer, maar ook qua klantcommunicatie.
Met deze gedachte in het achterhoofd besloot de trailerproducent zijn websitebezoekers te helpen via Managed Live Chat van LiveChat Pro. Met deze service legt Nooteboom de basis voor een lange-termijnrelatie met klanten en voor meer business.

Download de case study

EP: boost klanttevredenheid met LiveChat Pro

Het verkopen van consumentenelektronica is mensenwerk: bij de zoektocht naar de juiste wasmachine, TV of koelkast hebben consumenten geregeld vragen. Omdat de verkoop van producten steeds meer online en buiten werktijden plaatsvindt, besloot EP: klanten extra service te gaan bieden via live chat. Heeft een consument op EP.nl een vraag tussen 7 ‘s ochtends en 9 ‘s avonds? Dan beantwoordt het externe klantenserviceteam van LiveChat Pro die direct.

Download de case study