|
Kroftman Structures verdubbelt aantal offerteaanvragen met LiveChat ProMaandelijks heeft Kroftman Structures ongeveer 60.000 bezoekers op zijn website. Hoe kunnen we van deze bezoekers leads maken? De leverancier van opslaghallen schakelde LiveChat Pro in om vragen van websitebezoekers te beantwoorden via live chat. Het resultaat? Een ruime verdubbeling in sales leads met 365 offerteaanvragen in augustus ten opzichte van 164 in het voorgaande jaar. |
Nooteboom Trailers biedt extra klantenservice met LiveChat ProSpeciaal transport is maatwerk. Daarom investeert de Nooteboom Trailers continu in innovaties – niet alleen op het vlak van uitzonderlijk wegvervoer, maar ook qua klantcommunicatie. |
|
EP: boost klanttevredenheid met LiveChat ProHet verkopen van consumentenelektronica is mensenwerk: bij de zoektocht naar de juiste wasmachine, TV of koelkast hebben consumenten geregeld vragen. Omdat de verkoop van producten steeds meer online en buiten werktijden plaatsvindt, besloot EP: klanten extra service te gaan bieden via live chat. Heeft een consument op EP.nl een vraag tussen 7 ‘s ochtends en 9 ‘s avonds? Dan beantwoordt het externe klantenserviceteam van LiveChat Pro die direct. |
|
Enerpac tilt klantenservice naar een hoger niveau met LiveChat ProDe hangbrug bij het Zuid-Franse Millau, het Vegas Wheel en een Maleisisch olieplatform – stuk voor stuk projecten waarbij hydraulische tools van Enerpac zijn gebruikt. Deze wereldwijde marktleider in hydraulisch gereedschap wilde de ongeveer 150.000 bezoekers op zijn websites zoveel mogelijk omzetten in klanten. Meertalige live chat-functionaliteit van LiveChat Pro maakt dat mogelijk: Enerpac heeft direct contact met zijn klanten en leads worden één-op-één ingevoerd in het e-mailmarketing- en CRM-systeem. |
|
To Tuscany maakt het vakantiehuurders makkelijk met Managed Live ChatHet boeken van een vakantievilla moet vooral makkelijk zijn. Wat is er beschikbaar in een bepaal-de regio, met zwembad, vijf slaapkamers en geschikt voor kinderen? LiveChat Pro beantwoordt dergelijke vragen direct via live chat. In de gewenste taal, binnen en buiten kantoortijden. Zodat klanten van online reisbureau To Tuscany direct weten of ze hun droomvakantie hebben gevonden. |
Wij hebben slechts 1 doel: het bieden van uitstekende klantenservice. De feedback die wij van klanten krijgen is dat LiveChat Pro precies dat doet.
Onze opdrachtgevers besteden live chat aan ons uit. Chat met ons over live chat en probeer het uit. Of bel met ons. Binnen 10 - 15 minuten kan één van onze account managers u meer uitleg geven over hoe LiveChat Pro werkt en op basis van uw bezoekersaantallen een schatting geven over hoeveel chats, leads en orders u kunt verwachten per maand. Ook zult u meer informatie krijgen over de kosten.
Adres
Startbaan 8
1185 XR Amstelveen