020-2612837

Prijzen Managed Live Chat

We hebben servicepakketten die voor elke bedrijfsgrootte geschikt zijn. Ongeacht wat uw organisatie nodig heeft, hebben wij een Managed Live Chat pakket dat bij uw organisatie past. We verwachten dat u enthousiast zult zijn over de manier waarop onze chat agents met uw websitebezoekers conversaties aangaan, uitstekende klantenservice leveren en warme leads voor uw organisatie genereren.

Minder dan 5000 bezoekers per maand? Bezoek onze zusteronderneming Cheapchats.nl

Managed live chat
Aanbevolen voor sites vanaf 5.000 bezoekers per maand

Vanaf € 999per maand

Inclusief proactieve chats
Ondersteuning in 4 talen
Optioneel: Service Level Agreement
Chat software inbegrepen
Toegang tot dashboard inbegrepen
Maandelijkse rapportages op maat zijn inbegrepen
Contractduur vanaf 1 maand

Wat doen jullie precies?

LiveChat Pro is een toonaangevend live chat contact center met live chat operators die voor een verscheidenheid van opdrachtgevers werken, van retailers tot ICT bedrijven tot onderwijsinstellingen en autodealers.

Zijn jullie duur?

Nee. Het bemannen van live chat is een dure aangelegenheid. U moet denken aan in ieder geval een hele FTE. Wilt u ook 's avonds en in het weekend live chat bieden, dan heeft u 3 FTE's nodig. De kosten rijzen bij zelf doen dan ook snel de pan uit. Vergelijk onze managed live chat kosten met de kosten van een in-house live chat team.

Hoe komen jullie dan aan onze productkennis?

Wij investeren veel in de kennisoverdracht. Lees hier er alles over.

Welke talen ondersteunen jullie?

Wij voeren chats in het Nederlands, Engels, Frans en Duits.

Op welke tijden staan jullie onze bezoekers te woorden?

Wij zijn online van 7 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds, 7 dagen per week. Op sites met minstens 50.000 bezoekers per maand kunnen wij desgewenst 24/7 online zijn.

Dedicated teams

Indien u dedicated chat operators wilt, neem dan met ons contact op voor een offerte op maat. De volumekortingen lopen op tot 75%!

Pay for Performance

In plaats van per chat te betalen kunt u ook, indien van toepassing, per lead of per order betalen. Neem met ons contact op om een prijs per lead (of CPS) te ontvangen.

Service Level Agreement

Onze service level agreement bestaat uit het volgende. We garanderen een responstijd van maximaal 30 seconden op een inkomend chatverzoek. Bovendien garanderen wij dat onze dienstverlening 99,9% van de tijd beschikbaar zal zijn. En tenslotte garanderen wij een minimale klanttevredenheid van 95%! Als wij dit allemaal niet halen, betalen wij een deel van het maandbedrag terug.

Ik heb al eigen personeel

Indien u geen personeel nodig heeft, maar wel de live chat software, schaf dan hier een licentie voor LiveChat aan. Indien u gratis onze dienst wilt uitproberen, maak een keuze uit bovenstaande pakketten.

De grote letters

We runnen een transparant bedrijf. We willen u erop attenderen dat het in uw belang is om ons op de hoogte te houden van grote marketing- of reclamecampagnes, zodat we het aantal chat operators kunnen afstemmen op het te verwachten webverkeer. We kunnen alleen de gegarandeerde responstijd en uptime aan onze klanten bieden die ons minstens 7 dagen van tevoren op de hoogte stellen van grote marketingcampagnes.

Alle bedragen zijn exclusief BTW. Abonnementen worden vooruit gefactureerd. Overige kosten, zoals additionele leads en conversaties, worden per maand achteraf gefactureerd.

Overige diensten

Naast managed live chat bieden wij ook andere live chat diensten, zoals implementatie en training.

Heeft u nog vragen? Bekijk de veelgestelde vragen of neem met ons contact op.