Live chat uitbesteden

Elk bedrijf is op zoek naar manieren om zich te onderscheiden van haar concurrentie. Klanten verwachten nu dat ze meerdere communicatiekanalen kunnen inzetten als ze met bedrijven communiceren, waarbij live chat bovenaan die lijst staat. LiveChat Pro is een toonaangevend live chat contact center met live chat operators die voor een verscheidenheid van opdrachtgevers werken, van retailers tot ICT bedrijven tot onderwijsinstellingen en autodealers. Live chat uitbesteden lost de volgende problemen op.

Welk probleem heeft u?

  • U heeft geen extra medewerkers om live chat te kunnen bedienen
  • Uw medewerkers zijn niet getraind om snelle, maar boeiende live chat gesprekken met klanten te voeren
  • U heeft niet de juiste medewerkers om een hoogwaardige live chat dienst met snelle responstijden aan uw klanten en prospects te leveren
  • U heeft buiten uw kantooruren geen medewerkers op kantoor die de live chat kunnen bedienen
  • U heeft al live chat, maar de gesprekken leiden niet tot de gewenste resultaten
  • U heeft al live chat uitbesteed, maar kwaliteit van de gesprekken valt tegen
  • Uw live chat vindt nu overdag plaats, maar u wilt ook 's avonds en in het weekend live chat bieden

Wat bieden wij?

Customer Service is onze Passie

Het leveren van geweldige klantenservice is onze core business. Het is de reden waarom LiveChat Pro bestaat.

Ook Live Chat buiten Kantooruren

Wij zijn op uw website online van 7 uur ‘s ochtends tot 1 uur ‘s nachts, zeven dagen per week. Dus ook in het weekend en tijdens feestdagen.

Meertalig

Comment allez-vous? Angenehm Sie kennen zu lernen! Wij ondersteunen de volgende talen: Nederlands, Engels, Frans, Spaans en Duits.

Garanties

Wij geloven zo sterk in onze kwaliteit dat wij garanties op beschikbaarheid en responstijden met boeteclausules leveren. Daarnaast kennen wij een niet-goed-geld-teruggarantie. Indien u na de eerste maand niet tevreden bent, dan geven wij uw geld terug.

Professioneel Chat Team

Onze medewerkers zijn professioneel getrainde chat operators. Een in-house sales en customer service trainer zorgt ervoor dat de operators voorzien zijn van de juiste vaardigheden. En voordat ze voor een nieuwe opdrachtgever gaan werken, worden ze eerst 2-4 weken getraind in zijn producten en diensten. Lees hier meer over training en kennisoverdracht.

Chat Software Inbegrepen

Wij maken gebruik van de beste live chat software in de wereld. En u hoeft hiervoor niets extra’s te betalen. De prijs van de software is reeds in ons tarief inbegrepen.




Johan van de Water besteedt live chat uit aan LiveChat ProMet LiveChat Pro kunnen we onze internationale websitebezoekers beter en sneller van dienst zijn. Dit maar liefst 7 dagen per week, bijna 24 uur per dag en in 4 verschillende talen!

Johan van de Water – Nooteboom Trailers


nooteboom-trailers

Peter Luijbregts uit schakelt LiveChat Pro in om betere resultaten te behalenHoewel HPE al 10 jaar live chat op haar sites aanbiedt, wisten wij dat het kanaal nog effectiever ingezet kon worden. Ik heb uiteindelijk Digital Customer Care Company ingehuurd vanwege haar expertise in live chat en rijke ervaring met dit kanaal. Aan het eind van het adviestraject is het aantal leads uit chats met 108% toegenomen ten opzichte van het begin van het project. Dit is een fantastisch resultaat!

Peter Luijbregts – Hewlett Packard Enterprise